تکست اهنگ نبض عشق مرتضی پاشایی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تکست اهنگ نبض عشق مرتضی پاشایی
نوشته شده در چهار شنبه 8 آذر 1391
بازدید : 346
نویسنده : AmiRez

 

نبض عشق

 دلخوري از بغض پري ميفهمم
ناراحتي غصه داري ميفهمم
دلواپس فرداي با من بودني
دلگيري از من اما درگير مني
داري دل ميزني دل ميکني تو کم کم
من بهت حق ميدم من حالتو ميفهمم
داري دل ميزني دل ميکني تو کم کم
من بهت حق ميدم من حالتو ميفهمم
نبض احساستو ميگيرمو حالت خوش نيست
ايندفعه نيت من خيره تو فالت خوش نيست
دارم ميبازمت اي داد بي داد
خودم کردم که لعنت بر خودم باد
دارم ميبازم اي داد بي داد
خودم کردم که لعنت بر خودم باد




:: موضوعات مرتبط: تکست موزیک , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








90tarh.ir
90tarh.ir